ارتش ایران در ابعاد معنوی و مادی با سایر ارتش های دنیا متفاوت است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دكتر 'كیومرث حیدری' صبح امروز چهارشنبه در مراسم صبحگاه یگان های نمونه لشگر 30 پیاده گرگان افزود: البته تفاوت در بعد معنوی خود به سه بخش اساسی مشروعیت، سلسله مراتب فرماندهی و تفاوت در ماموریت ها تقسیم می شود.

به گفته وی، ارتش ما مشروعیت قانونی و الهی دارد، در صورتی كه اگر ارتش های دنیا مشروعیت قانونی داشته باشند، مشروعیت الهی ندارند.

وی تصریح كرد: در راس ارتش ما ولی امر مسلمین جهان و ولی فقیه زمان و نائب امام زمان (عج) قرار دارد و چنین ارتشی كه در ركاب امام زمان (عج) می باشد، از مشروعیت الهی برخوردار می باشد.

وی ادامه داد: سلسله مراتب فرماندهی در ارتش و در كل نیروهای مسلح ما طوری است كه باز هم در راس همه آنها، ولی فقیه زمان قرار دارد، اما در سایر كشورهای دنیا، چنین مساله ای وجود ندارد.

حیدری در ادامه گفت: تفاوت در ماموریت ها نیز ارتش ما را نسبت به سایر ارتش های دنیا متمایز كرده و دلیل عمده این هم، عدم نگهداری از تاج و تخت توسط نیروهای مسلح كشور است، بلكه كه وظایف ما در راستای ماموریت های محوله و اعتلای كلمه الله در ركاب ولایت می باشد.

جانشین فرمانده نزاجا افزود: بزرگترین و نورانی ترین تفاوت ارتش ما با سایر ارتش های دنیا در بعد مادی، مربوط به مجهز بودن به سلاح ایمان و تقوا الهی می باشد.

به گفته حیدری، اگر ارتش دنیا، مجهز به پیشرفته ترین سلاح های نظامی و تكنولوژی روز دنیا در تسلیحات باشد، ما بدون وابستگی به سلاح های آنها، با تكیه بر توان نیروهای بومی و متخصص خود، در كنار مجهز بودن به سلاح های پیشرفته، به سلاح ایمان و تقوا الهی مجهز هستیم.

وی یادآور شد: همین سلاح مادی مهم و اساسی بود كه در جنگ تحمیلی و دوران هشت سال دفاع مقدس، باعث پیروزی ما بر دشمن شد.

وی اظهار داشت: افتخار نیروی زمینی ارتش بر این است كه بدون وابستگی به هیچ استكباری به فضل خداوند صاحب پیشرفته ترین تكنولوژی های روز دنیا هستیم و وزارت دفاع نیز در این راستا به ما كمك های خوبی كرده است.

جانشین فرمانده نزاجا در ادامه گفت: با توجه به شناختی كه حضرت آقا، نسبت به ارتش و نیروی زمینی دارد، موقعیت كشور را به وضعیت بدر و خیبر تشریح كردند.

حیدری افزود: وقتی ما از موقعیت محاصره و ناتوی فرهنگی و تحریم به سلامت و سربلندی و با پیروزی بیرون آمدیم، این شرایط بدر و خیبر برای ما به وجود آمده است.

به گفته جانشین فرماندهی نزاجا، پیام رهبری نویدی است برای ما كه با قدم های استوار یگان های نیروهای مسلح در سرزمین فلسطین گام بگذاریم و با دست توانانی امام خامنه ای در قلعه كنونی خیبر، یهود شكسته شود و همه ما شكرانه پیروزی را در مسجد الاقصی بجا آوریم.

7467/579/506





:: برچسب‌ها: شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: